Založ si blog

„Prečo potom si vyberajú takých blbcov, ja to nedokážem pochopiť, ja už keby som toľko peňazí, ja by som tam Kisku, Remišovú … však to sú hlupáci. Už by som dal normálnejších ľudí“. Videoblog – KSB – plná funkcia riadenia, ekonomika, politika 2. časť

Časť politiky je v tejto časti oveľa viac rozoberaná v širšom kontexte, prečo sa veci dejú ako sa dejú. Cca od tretiny / polovice začíname otázky odpoveď, diskusia.

Jedna z otázok v tejto časti „Prečo potom si vyberajú takých blbcov, ja to nedokážem pochopiť, ja už keby som toľko peňazí, ja by som tam Kisku, Remišovú … však to sú hlupáci. Už by som dal normálnejších ľudí. Remišová to je stelesnenie hlúposti“ – to je na ochutnanie čo rozoberáme.

Tu je link na tento – druhý diel na pokračovanie z diskusie v ISOP – Inštitút sociálnych práv.

Ak ste nevideli prvú časť, odporúčam pozrieť, aby ste pochopili väzbu s tou druhou. Link na prvú časť je Tu

Posledná, 3. časť k tejto téme bude už diskusia viac / menej k téme cca o týždeň. Pripravujeme už ďalšie témy a časti

Info: Celá diskusia – video je na tému KSB – „Plná funkcia riadenia“ samozrejme kombinovaná s poznatkami z ekonómie, politiky a poznatkami účastníkov diskusie. Cieľom bolo to viac ozrejmiť na príkladoch a urobiť to zaujímavým ako dbať 1000% na presnosť vyjadrovania a mudrovania v teórii, ktorej celkom ľudia zatiaľ až tak nie sú doma

Dúfam, že sa vám to bude páčiť

Plán, ktorý dohodli Putin s Bidenom v Švajčiarsku v 2021 sa pomaly naplňuje. Slovensko mimo NATO. Ako dospejeme k bezpečnostnej situácii z pred roka 1997

16.04.2024

Všimli ste si, že americké politické a vojenské rozhodnutia idú podľa známeho „chceli sme čo najlepšie, dopadlo to ako vždy“? V origináli „Хотели как лучше, а получилось как всегда“ od bývalého prezidenta ZSSR Viktora Stepanoviča Černomyrdina. Prečo to spomínam? Pretože rozklad USA ide presne tým istým spôsobom ako rozklad [...]

V USA prebieha likvidácia štátu a hospodárstva. JP Morgan, Carnegie. Ako to bude u nás? Zlikvidujeme seba?

10.04.2024

JP Morgan, Carnegie patrili pred 2. svetovou vojnou spolu s asi ďalšími zhruba do desať podnikateľmi v USA, ktorých majetok na individuálnej báze oficiálne každého jedného bol ako celoročný rozpočet celej USA. Keďže v určitom období prestali štatistiky ukazovať správne čísla majetkov niektorých rodín, tak sa akože vytratili z top rebríčkov najbohatších ľudí / [...]

Je Korčok tehotná panna? Sumár niektorých vyjadrení a faktov, ktoré už vieme a nejako nesedia

05.04.2024

Takže zhrňme si, čo o Korčokovi vieme. Je občiansky kandidát s podporou politických strán. Teda je občiansky kandidát, alebo kandidát politických strán, keď SaS ho nominovala? Môže byť aj panna a zároveň tehotný? chudák, ktorý vo svojich 60 rokoch žije v rekreačnej chatke tu. Proste 60 ročný pán, diplomat, ktorý si zo svojich skromných príjmov diplomata nenašetril [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.