Založ si blog

Archív: jún, 2021

Otázka odpoveď ku KSB – Plná funkcia riadenia – záver

Už bez prednášky, iba otázka / odpoveď / debata. Video séria 1 – Plná funkcia riadenia je kompletná. Tu je link Tu je link na prvú časť – prvý diel na pokračovanie z diskusie v ISOP – Inštitút sociálnych práv. Tu je link na druhú časť – druhý diel na pokračovanie z diskusie v ISOP – Inštitút sociálnych práv. Ďalšia téma, ktorú začneme najbližšie – GP […]

Pokračovanie článku

„Prečo potom si vyberajú takých blbcov, ja to nedokážem pochopiť, ja už keby som toľko peňazí, ja by som tam Kisku, Remišovú … však to sú hlupáci. Už by som dal normálnejších ľudí“. Videoblog – KSB – plná funkcia riadenia, ekonomika, politika 2. časť

Časť politiky je v tejto časti oveľa viac rozoberaná v širšom kontexte, prečo sa veci dejú ako sa dejú. Cca od tretiny / polovice začíname otázky odpoveď, diskusia. Jedna z otázok v tejto časti „Prečo potom si vyberajú takých blbcov, ja to nedokážem pochopiť, ja už keby som toľko peňazí, ja by som tam Kisku, Remišovú … však to sú hlupáci. Už by som dal […]

Pokračovanie článku

Videoblog – KSB – plná funkcia riadenia, ekonomika, politika

Tu je link na prvé video ako som sľúbil z diskusie v ISOP – Inštitút sociálnych práv. Celá diskusia – video je na tému KSB – „Plná funkcia riadenia“ samozrejme kombinovaná s poznatkami z ekonómie, politiky a poznatkami účastníkov diskusie. Cieľom bolo to viac ozrejmiť na príkladoch a urobiť to zaujímavým ako dbať 1000% na presnosť vyjadrovania a mudrovania v […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.